Gwarancja satysfakcji

Szanowny Kliencie, 
Naszym celem jest budowa zaufania do oferowanych przez nas produktów, dlatego w przypadku zakupu jednego opakowania dowolnego produktu dajemy Ci 30-sto dniową gwarancję zwrotu pieniędzy liczonego od 30 dnia po otrzymaniu zamówienia. Masz więc 30 dni na wypróbowanie produktu i jeżeli nie spełni on Twoich oczekiwań przez kolejnych 30 dni możesz poprosić o zwrot pieniędzy. Dlaczego aż 30 dni na wypróbowanie produktu? Ponieważ wszystkie składniki naszych produktów są w 100% pochodzenia naturalnego i potrzebujesz nieco więcej czasu aby odczuć jego efekty. Są one często zauważalne dopiero po pewnym okresie stosowania (u każdej osoby ten okres może być nieco inny na co ma wpływ wiek oraz aktualny stan zdrowia) ale co najważniejsze – pozostają one na dłużej.
Jeżeli zakupisz u nas większą ilość produktów odeślij pozostałe produkty nie otwarte abyśmy za nie również mogli dokonać zwrotu – zwrot bowiem obejmuje tylko jedno opakowanie, a my chcemy Ci zwrócić za całe zamówienie jeżeli nasz dowolny produkt nie spełnił Twoich oczekiwań. 
Gwarancję zwrotu pieniędzy otrzymujesz tylko przy pierwszym zakupie i tylko jeden raz z adresu, pod którym dokonałeś zakupu. 

Jeżeli po 30 dniach jego stosowania uznasz, że nasz dowolny produkt nie spełnił Twoich oczekiwań i nie stanowi dla Ciebie pożywnego i pełnowartościowego produktu, pamiętaj że jesteś chroniony przez Gwarancję zapewniającą 100% zwrotu pieniędzy za jego zakup.
Wystarczy wysłać do nas zakupione puste opakowanie, a my zwrócimy Ci bez zbędnych pytań kwotę zakupu nie wliczając kosztów dostawy.
Jeżeli po 30 dniach od dnia otrzymania od nas produktu zażądasz zwrotu pieniędzy postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami:
– Wyślij do nas puste opakowanie zakupionego produktu na adres: Intergo.pl Sp. z o.o. ul. Limanowskiego 6/6, 43-400 Cieszyn (dane dla kuriera: email: biuro@apisgold.pl, tel.: 888 866 263) lub do Paczkopunktu: POP-CIS1. 
– Wraz z pustym opakowaniem wyślij do nas numer Zamówienia oraz niezbędne dane do dokonania zwrotu pieniędzy czyli Twój pełny adres (taki jak na złożonym zamówieniu) oraz nr konta bankowego. Dane te również możesz przesłać do nas na adres mailowy: biuro@apisgold.pl
– Musisz jedynie pokryć koszty wysyłki zwracanego do nas opakowania. Polecamy wysłać przesyłkę poleconą Pocztą Polską, Kurierem lub do podanego powyżej Paczkopunktu Inpost (posiadają numer nadania) abyś mógł ją śledzić i abyś miał gwarancję, że do nas dotarła.
UWAGA: Musimy otrzymać puste opakowanie w ciągu 60 dni od daty otrzymania przez Ciebie zamówienia aby uwzględnić zwrot.
– Zwrócimy Ci koszt zakupionego produktu, nie wliczając kosztów wysyłki o ile zostanie zwrócone puste opakowanie.
– Nie chcemy dopuścić do odsprzedaży naszych produktów bez wcześniejszych ustaleń z nami dlatego prosimy o zwrot opakowania. 
Powyższe wytyczne zostały stworzone abyś na każdym etapie realizacji zamówienia czuł się komfortowo i bezpiecznie nabywając u nas produkty, a my abyśmy w nadchodzących latach mogli nadal dostarczać nasze najwyższej jakości produkty do kolejnych zadowolonych Klientów. 
W przypadku nie przestrzegania powyższych zasad zwrotu, niestety nie będziemy mogli zwrócić Ci pieniędzy. 
Po spełnieniu wszystkich powyższych kroków prosimy abyś odczekał kilka dni zanim pieniądze zostaną zwrócone – należy bowiem wziąć pod uwagę czas dostarczenia do nas przesyłki , weryfikację zamówienia oraz czas niezbędny do zwrotu pieniędzy na Twoją Kartę Kredytową lub do Banku, który jest niezależny od nas.

0
0
Twój Koszyk
Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu