Gwarancja satysfakcji
Szanowny Kliencie,
Naszym celem jest budowa zaufania nie tylko do oferowanych przez nas produktów, ale również do naszej pasieki, dlatego w przypadku zakupu jednego opakowania dajemy Ci 30-sto dniową gwarancję zwrotu pieniędzy liczonego od dnia otrzymania zamówienia. Gwarancję zwrotu pieniędzy otrzymujesz tylko przy pierwszym zakupie i tylko jeden raz z adresu, pod którym dokonałeś zakupu.
Jeżeli w dowolnym momencie uznasz, że Mikronizowany Pyłek Pszczeli nie spełnił Twoich oczekiwań i nie stanowi dla Ciebie najbardziej pożywnego i pełnowartościowego produktu jaki w naturalny sposób został wytworzony na naszej planecie, pamiętaj że jesteś chroniony przez Gwarancję zapewniającą 100% zwrotu pieniędzy.
Wystarczy wysłać do nas zakupione puste opakowania, a my zwrócimy Ci bez zbędnych pytań kwotę zakupu nie wliczając kosztów dostawy.
Jeżeli po 30 dniach od dnia otrzymania Mikronizowanego Pyłku Pszczelego zażądasz zwrotu pieniędzy postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami:
– Wyślij do nas maila na adres biuro@apisgold.pl. W odpowiedzi otrzymasz adres zwrotny, na który należy wysłać puste opakowania po Mikronizowanym Pyłku Pszczelim
– Wraz z pustymi opakowaniami wyślij do nas numer Zamówienia oraz niezbędne dane do dokonania zwrotu pieniędzy czyli Twój pełny adres (taki jak na złozónym zamówieniu) oraz nr konta bankowego.
– Musisz jedynie pokryć koszty wysyłki zwracanych do nas opakowań. Polecamy wysłać przesyłkę poleconą z numerem nadania abyś mógł ją śledzić i abyś miał gwarancję, że do nas dotarła.
UWAGA: Musimy otrzymać puste opakowania w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez Ciebie zamówienia aby uwzględnić zwrot.
– Zwrócimy Ci cały koszt Twojego zamówienia, nie wliczając kosztów wysyłki o ile zostaną zwrócone wszystkie puste opakowania.
– Nie chcemy dopuścić do odsprzedaży Mikronizowanego Pyłku Pszczelego dlatego prosimy o zwrot opakowań.
Powyższe wytyczne zostały stworzone abyś na każdym etapie realizacji zamówienia czuł się komfortowo i bezpiecznie nabywając u nas produkty, a my byśmy mogli w nadchodzących latach nadal dostarczać nasze najwyższej jakości produkty do kolejnych zadowolonych Klientów.
W przypadku nie przestrzegania powyższych zasad zwrotu, niestety nie będziemy mogli zwrócić Ci pieniędzy.
Po spełnieniu wszystkich powyższych kroków prosimy abyś odczekał kilka dni zanim pieniądze zostaną zwrócone – należy bowiem wziąć pod uwagę czas dostarczenia do nas przesyłki , weryfikację zamówienia oraz czas niezbędny do zwrotu pieniędzy na Twoją Kartę Kredytową lub do Banku, który jest niezależny od nas.