Mikronizowany Pyłek Pszczeli
Jak stosować Mikronizowany Pyłek Pszczeli po raz pierwszy?
Jeżeli nie miałeś wcześniej styczności z Pyłkiem Pszczelim w jakiejkolwiek postaci sugeruję abyś postępował zgodnie z poniższymi zaleceniami. Może się zdarzyć że akurat Ty jesteś na niego wrażliwy, a zależy Ci przecież na tym aby sobie pomóc, a nie zaszkodzić.
Instrukcja:
- Za pierwszym razem zacznij od bardzo małej ilości. Około 1/10- 1/8 małej łyżeczki czyli około 0,3 grama Mikronizowanego Pyłku Pszczelego umieść pod językiem
- Pozwól aby pyłek się całkowicie rozpuścił. W taki sposób pyłek szybko się wchłonie przez błonę śluzową i trafi bezpośrednio do krwioobiegu.
- Jeżeli nie ma żadnej reakcji alergicznej to dobry znak. Można więc kolejnego dnia zwiększyć porcję o taką samą ilość czyli o kolejne 0,3 g.
- Jeżeli w drugim dniu nie doświadczysz żadnych niepożądanych działań, kolejnego dnia można zwiększyć porcję o kolejne 0,3 g.
- Kontynuuj dodawanie niewielkich ilości Pyłku codziennie przez okres od dwóch tygodni do około miesiąca. Jeżeli nie masz żadnych niepożądanych działań – możesz zacząć stosować pyłek od jednej do dwóch łyżeczek dziennie (5-10g).
- Z czasem można zwiększyć porcję. Zalecana porcja dla zdrowego dziecka to 1 łyżeczka dziennie (5g) a dla dorosłego 2 łyżeczki dziennie (10g). Jeżeli zależy Ci na zwiększonej odporności – możesz te porcje podwoić.
Ważne abyś dokładnie zastosował się do powyższej instrukcji jeżeli dopiero zaczynasz przygodę z Mikronizowanym Pyłkiem Pszczelim. Wiedz, że reakcja Twojego organizmu może zależeć właśnie od porcji. Oznacza to, że możesz nie odczuwać żadnych negatywnych symptomów przy określonej porcji. Jeżeli jednak ją zwiększysz o zbyt dużą porcję na raz wówczas może wystąpić niepożądana reakcja.
Zwiększaj więc swoją dzienną porcję bardzo powoli tak abyś po miesiącu mógł zażywać pyłek w normalnych standardowych wielkościach.
Jak stosować Mikronizowany Pyłek Pszczeli na codzień?
Mikronizowany Pyłek Pszczeli najlepiej spożywać w porcjach od jednej do dwóch łyżeczek rozmieszanych z letnią woda (o maksymalnej temperaturze 40 stopni Celsjusza) – najlepiej na czczo na 30 minut przed pierwszym posiłkiem.
Co to znaczy, że jest Pyłek Pszczeli jest Mikronizowany?
Mikronizowany to znaczy dokładnie rozdrobniony ale w specjalnym młynku, który podczas mielenia nie wytwarza ciepła. Poza Mikronizacją nasz Pyłek Pszczeli przechodzi 8 bardzo ważnych etapów przygotowania.
Dlaczego Mikronizowany jest lepszy od zwykłego Pyłku Pszczelego?
Zawarte w Mikronizowanym Pyłku Pszczelim dobroczynne związki są do 90% w pełni i natychmiast wchłaniane przez nasz organizm w porównaniu z 15% pyłku pszczelego w granulkach.
Bardzo ważne jednak aby mikronizacja była bez wytworzenia ciepła. Każda próba mielenia pyłku w młynku do kawy to bezpowrotna utrata białka i drogocennych witamin.
Od jakiego wieku można stosować Mikronizowany Pyłek Pszczeli u dzieci?
Mikronizowany Pyłek Pszczeli z powodzeniem można stosować u dzieci od 3 roku życiu przy czym w mniejszych porcjach aniżeli osoby dorosłe. Na początku bardzo ważne aby robić to bardzo ostrożnie i zacząć od bardzo małych porcji codziennie je zwiększając. Zlecam przed podaniem dzieciom badanie antyalergiczne na pyłek pszczeli.
Czy jeżeli zażywam inne leki mogę stosować Mikronizowany Pyłek Pszczeli?
Mikronizowany Pyłek Pszczeli możesz bez żadnych przeciwskazań stosować z innymi lekami czy suplementami diety. Jest on traktowany jako żywność.
Składanie zamówień
Jak można złożyć zamówienie
Mamy trzy podstawowe sposoby składania zamówień:
- w sklepie internetowym po wybraniu produktu i podaniu wszystkich niezbędnych danych do realizacji zamówienia formularzu zamówienia – najbardziej preferowany
- na adres mailowy biuro@apisgold.pl przy czym ważne aby w mailu podać: Nazwę zamawianego produktu, pojemność produktu, Imię i Nazwisko, dokładny adres, numer telefonu oraz adres e-mail, który jest niezbędny abyśmy mogli nadać przesyłke kurierem. W tym wypadku płatność za zamówienie jest przy odbiorze.
- drogą telefoniczną na nr tel.: 888 866 263
Jakie są dostępne formy płatności?
Za złożone zamówienie można zapłacić:
- przelewem na wskazany po złożeniu zamówienia numer konta bankowego,
- kartą kredytową
- transferem płatnosci po przekierowaniu do konta bankowego – usługa PayU
- Blikiem
- oraz za pobraniem przy odbiorze.
Jakie są dostępne formy dostawy?
Zamówienia wysyłane są Kurierem lub do Paczkomatów – od wyboru rodzaju dostawy zależą koszty wysyłki.
Czy mogę otrzymać Fakturę VAT?
Do każdego złożonego zamówiania wystawiamy Rachunek (bez VAT) i przesyłamy go drogą elektroniczną w mailu potwierdzającym realizację zamówienia. Jeżeli chcesz otrzymać Fakturę – napisz do nas w Wiadomości do Sprzedającego podczas składania zamówienia lub droga mailową.
Zwroty i Reklamacje
Ile mam czasu na zwrot produktu?
Standardowo każda Firma jest zobligowana do przyjęcia zwrotu do 14 dni od dnia złożenia zamówienia. My dajemy 30 dni po 30 -to dniowym okresie spożywania produktu, a więc aż 60 dni na zwrot od dnia otrzymania produktu tak abyś miał/miała czas na wypróbowanie i przekonanie się że nasze produkty działają. Jeżeli nie pojawią się żadne pozytywne efekty – zwracamy Ci pieniądze bez zbędnych pytań
W jaki sposób moge dokonać zwrotu?
Na początku poinformuj nas o tym, że chcesz dokonać zwrotu. Możesz do nas napisać na adres: biuro@apisgold.pl korzystając z formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Kolejny krok to odesłanie nam produktu lub pustego opakowania. My po jego otrzymaniu zwracamy Ci pieniądze tą samą drogą w jakiej otrzymaliśmy Twoją zapłatę.
Na jaki adres wysłać zwracamy lub reklamowany produkt?
Zwracany lub reklamowany produkt wyślij na adres: Intergo.pl, Sp. z o.o., ul. Limanowskiego 6/7, 43-400 Cieszyn, z dopiskiem “Zwrot” lub “Reklamacja” w zależnosci czego przesyłka dotyczy.
Co musi zawierać reklamacja?
Reklamacja powinna zawierać w szczególności: imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, datę nabycia towaru, rodzaj reklamowanego towaru, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia oraz Twoje żądanie. Prześlij nam również informację w jaki sposób chciałbyś abyśmy odpowiedzieli na Twoją reklamację. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji Wyślij nam również dowód zakupu – może to być na przykład kopia otrzymanego rachunku od INTERGO.PL Sp. z o.o., lub wydruk z rachunku bankowego.
Jaki okres jest przewidziany na rozpatrzenie zwrotu lub reklamacji?
Standardowow dajemy sobie 14 dni na rozpatrzenie zwrotu lub reklamacji niemniej zawsze dokładamy starań aby rozpatrzyć je najszybciej jak to możliwe – najczęściej w tym samym lub kolejnym dniu roboczym od wpłynięcia. Wiemy jak czas jest dla Ciebie ważny.