Mikronizowany Pyłek Pszczeli

Jeżeli nie miałeś wcześniej styczności z Pyłkiem Pszczelim w jakiejkolwiek postaci sugeruję abyś postępował zgodnie z poniższymi zaleceniami. Może się zdarzyć że akurat Ty jesteś na niego wrażliwy, a zależy Ci przecież na tym aby sobie pomóc, a nie zaszkodzić.

Instrukcja:
  1. Za pierwszym razem zacznij od bardzo małej ilości. Około 1/10- 1/8 małej łyżeczki czyli około 0,3 grama Mikronizowanego Pyłku Pszczelego umieść pod językiem
  2. Pozwól aby pyłek się całkowicie rozpuścił. W taki sposób pyłek szybko się wchłonie przez błonę śluzową i trafi bezpośrednio do krwioobiegu.
  3. Jeżeli nie ma żadnej reakcji alergicznej to dobry znak. Można więc kolejnego dnia zwiększyć dawkę o taką samą ilość czyli o kolejne 0,3 g.
  4. Jeżeli w drugim dniu nie doświadczysz żadnych niepożądanych działań, kolejnego dnia można zwiększyć dawkę o kolejne 0,3 g.
  5. Kontynuuj dodawanie niewielkich ilości Pyłku codziennie przez okres od dwóch tygodni do około miesiąca. Jeżeli nie masz żadnych niepożądanych działań – możesz zacząć stosować pyłek po jednej łyżeczce dziennie (5g).
  6. Z czasem można zwiększyć dawkę. Zalecana dawka dla zdrowego dziecka to 1 łyżeczka dziennie (5g) a dla dorosłego 2 łyżeczki dziennie (10g). Jeżeli zależy Ci na zwiększonej odporności – możesz te dawki podwoić.

Ważne abyś dokładnie zastosował się do powyższej instrukcji jeżeli dopiero zaczynasz przygodę z Mikronizowanym Pyłkiem Pszczelim. Wiedz, że reakcja Twojego organizmu może zależeć właśnie od dawki. Oznacza to, że możesz nie odczuwać żadnych negatywnych symptomów przy określonej dawce. Jeżeli jednak ją zwiększysz o zbyt dużą dawkę na raz wówczas może wystąpić niepożądana reakcja.

Zwiększaj więc swoją dzienną dawkę bardzo powoli tak abyś po miesiącu mógł zażywać pyłek w normalnych standardowych wielkościach.

Mikronizowany Pyłek Pszczeli najlepiej spożywać w dawkach od jednej do dwóch łyżeczek rozmieszanych z letnią woda (o maksymalnej temperaturze 40 stopni Celsjusza) – najlepiej na czczo na 30 minut przed pierwszym posiłkiem w celu wyrówaniania cukru we krwi. Warto dodać że to  potężna dawka witamin i energii na cały dzień 🙂 

Mikronizowany to znaczy dokładnie rozdrobniony ale w specjalnym młynku, który podczas mielenia nie wytwarza ciepła. Poza Mikronizacją nasz Pyłek Pszczeli przechodzi 8 bardzo ważnych etapów przygotowania. 

Zawarte w Mikronizowanym Pyłku Pszczelim dobroczynne związki są do 90% w pełni i natychmiast wchłaniane przez nasz organizm w porównaniu z 15% pyłku pszczelego w granulkach. Warto nadmienić, że Pyłek Pszczeli zawiera ponad 470 naturalnych substancji odzywczych, które dzięki mikronizacji bardzo szybko wspomagają nasz organizm na wielu płaszczyznach, 
Bardzo ważne jednak aby mikronizacja była bez wytworzenia ciepła. Każda próba mielenia pyłku w młynku do kawy to bezpowrotna utrata białka i drogocennych witamin.

Mikronizowany Pyłek Pszczeli z powodzeniem można stosować u dzieci od 3 roku życiu przy czym w mniejszych dawkach aniżeli osoby dorosłe. Na poczatku bardzo ważne aby robić to bardzo ostrożnie i zacząć od bardzo małych dawek codziennie je zwiększając. Zlecam przed podaniem dzieciom badanie antyalergiczne na pyłek pszczeli. Wiećej informacji o tym jak działa,  na co pomaga u dzieci oraz jak przyjmowac znajduje się w artykule: https://apisgold.pl/mikronizowany_pylek_pszczeli_dla_dzieci/

Mikronizowany Pyłek Pszczeli możesz bez żadnych przeciwskazań stosować z innymi lekami czy suplementami diety. Jest on traktowany jako żywność – dodam że to Superżywaność!

Składanie zamówień

Mamy trzy podstawowe sposoby składania zamówień:

  • w sklepie internetowym po wybraniu produktu i podaniu wszystkich niezbędnych danych do realizacji zamówienia formularzu zamówienia – najbardziej preferowany
  • na adres mailowy biuro@apisgold.pl przy czym ważne aby w mailu podać: Nazwę zamawianego produktu, pojemność produktu, Imię i Nazwisko, dokładny adres, numer telefonu oraz adres e-mail, który jest niezbędny abyśmy mogli nadać przesyłke kurierem. W tym wypadku płatność za zamówienie jest przy odbiorze. 
  • drogą telefoniczną na nr tel.: 888 866 263  

Za złożone zamówienie można zapłacić:

  • przelewem na wskazany po złożeniu zamówienia numer konta bankowego,
  • kartą kredytową
  • transferem płatnosci po przekierowaniu do konta bankowego – usługa PayU
  • Blikiem
  • oraz za pobraniem przy odbiorze.

Zamówienia wysyłane są Kurierem lub do Paczkomatów – od wyboru rodzaju dostawy zależą koszty wysyłki. 

Do każdego złożonego zamówiania wystawiamy Rachunek (bez VAT) i przesyłamy go drogą elektroniczną w mailu potwierdzjaącym realizację zamówienia. 

Zwroty i Reklamacje

Standardowow kazda Firma jest zobligowna do przyjęcia zwrotu do 14 dni od dnia złożenia zamówienia. My dajemy 30 dni od dnia otrzymania produktu tak abyś miał/miała czas na wypróbowanie i przekonanie się że nasze produkty działają. Jeżeli nie porawi się Twoej zdrowie i dobre samopoczucie – zwracamy Ci pieniadze bez zbędnych pytań

Na początku poinformuj nas o tym, że chcesz dokonać zwrotu. Mozesz do nas napisać na adres: biuro@apisgold.pl korzystając z formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Kolejny krok to odesłanie nam produktu lub pustego opakowania. My po jego otrzymaniu zwracamy Ci pieniądze tą samą drogą w jakiej otrzymalismy Twoją zapłatę. 

 

Zwracany lub reklamowany produkt wyślij na adres: Intergo.pl, Sp. z o.o., ul. Limanowskiego 6/7, 43-400 Cieszyn, z dopiskiem “Zwrot” lub “Reklamacja” w zależnosci czego przesyłka dotyczy. 

Reklamacja powinna zawierać w szczególności: imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, datę nabycia towaru, rodzaj reklamowanego towaru, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia oraz Twoje żadanie. Przeslij nam równiez informację w jaki sposób chciałbyś abyśmy odpowiedzieli na Twoją rekalmację. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji Wyślij nam róweniż dowód zakupu – może to być na przykład kopia otrzymanego rachunku od INTERGO.PL Sp. z o.o., lub  wydruk z rachunku bankowego.

Standardowow dajemy sobie 14 dni na rozpatrzenie zwrotu lub reklamacji niemniej zawsze dokładamy starań aby rozpatrzyć je najszybciej jak to możliwe – najczęściej w tym samym lub kolejnym dniu roboczym od wpłynięcia. Wiemy jak czas jest dla Ciebie ważny. 

0
    0
    Twój Koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróc do sklepu